085-4012507 info@gelderkliniek.nl

Hand & Pols Chirurgie

Bij alles wat je dagelijks doet gebruik je je handen en vanzelfsprekend ook je polsen. Klachten aan de hand of pols kunnen al gauw leiden tot belemmeringen in het dagelijks functioneren zoals het beoefenen van je werkzaamheden of simpele dingen als koken of iets tillen.

Aandoeningen aan je hand of pols zijn vaak snel te verhelpen door middel van een kleine ingreep, maar soms is een operatie helemaal niet nodig. Naar aanleiding van een kort onderzoek stelt de Gelder Kliniek een advies op. Met een gedegen advies over aanpassingen en rust, eventueel gecombineerd met de begeleiding van een handtherapeut, kunnen diverse aandoeningen effectief verholpen worden.

Zoek op klachtenZoek op aandoeningen

Meest voorkomende klachten

• Ziekte van Dupuytren
  • Artrose

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.

Geen Resultaten Gevonden

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Je titel komt hier